[ BLOGTIP ] #15:

Mailchimp: wijzigingen in het aanmeldproces!

Mailchimp voert belangrijke wijzigingen door aan het aanmeldingsproces. Vanaf 31 oktober wordt de single opt-in de standaardinstelling voor alle MailChimp gehost, embedded en pop-up aanmeldformulieren. Deze wijziging heeft gevolgen voor alle gebruikers van MailChimp, dus hier is alles wat jij moet weten. 

Alle aanmeldformulieren van MailChimp – inclusief alle bestaande formulieren – wijzigen van de dubbel opt-in naar single opt-in . Deze wijziging vindt automatisch plaats; jij hoeft geen handmatige aanpassingen in jouw account te maken.

Het algehele aanmeldproces zal veranderen: wanneer een single-opt-in is ingeschakeld, worden de opt-in-bevestigingsmails en de aanmeldingspagina’s niet verzonden of weergegeven. Wanneer jij jouw bestaande formulieren via een dubbel opt-in wil laten verlopen, moet jij hier vóór 31 oktober 2017 jouw voorkeuren voor instellen.

Vooruitlopend op bovenstaand, heb jij de mogelijkheid om dubbel opt-in te schakelen in de lijstinstellingen van jouw account.

Mailchimp wijzigingen aanmeldproces

neem nu contact op

Herken jij jezelf hierin?

  • Online (betaalde) trainingen gevolgd, maar je merkt op dat het je eigenlijk teveel tijd kost.
  • Zelf uren besteedt aan het inrichten van je website, Mailchimp of zelfs je advertentiebeheer op Facebook zonder succes.
  • Je focus op jouw core business volledig kwijt.

Laten wij dan eens snel met elkaar praten!

Mailchimp gratis online training

REGISTREER JE VOOR DE GRATIS ONLINE TRAINING MAILCHIMP

In de training laat ik zien..
• hoe je een account aanmaakt
• hoe je contactlijsten opmaakt en rangschikt in groepen
• hoe je een formulier maakt
• hoe je een template in eigen huisstijl opmaakt
• en hoe je uiteindelijk je eerste nieuwsbrief maakt en verstuurt