[ BLOGTIP ] #15:

Mailchimp: wijzigingen in het aanmeldproces!

Mailchimp voert belangrijke wijzigingen door aan het aanmeldingsproces. Vanaf 31 oktober wordt de single opt-in de standaardinstelling voor alle MailChimp gehost, embedded en pop-up aanmeldformulieren. Deze wijziging heeft gevolgen voor alle gebruikers van MailChimp, dus hier is alles wat jij moet weten. 

Alle aanmeldformulieren van MailChimp – inclusief alle bestaande formulieren – wijzigen van de dubbel opt-in naar single opt-in . Deze wijziging vindt automatisch plaats; jij hoeft geen handmatige aanpassingen in jouw account te maken.

Het algehele aanmeldproces zal veranderen: wanneer een single-opt-in is ingeschakeld, worden de opt-in-bevestigingsmails en de aanmeldingspagina’s niet verzonden of weergegeven. Wanneer jij jouw bestaande formulieren via een dubbel opt-in wil laten verlopen, moet jij hier vóór 31 oktober 2017 jouw voorkeuren voor instellen.

Vooruitlopend op bovenstaand, heb jij de mogelijkheid om dubbel opt-in te schakelen in de lijstinstellingen van jouw account.

Mailchimp wijzigingen aanmeldproces