[ BLOG ] #14:

Facebook adverteren: gouden bergen?

Geloof jij niet in de gouden bergen, maar in meetbare resultaten? Ben jij een ‘online’ ondernemer en wil jij doorgroeien naar het volgende niveau? Wil jij jouw impact en zichtbaarheid flink vergroten en meer nieuwe leads aantrekken? Lees dan alsjeblieft verder!

Facebook en Instagram zijn nauwelijks nog weg te denken uit ons leven. Omdat deze sociale media zo enorm intensief worden gebruikt, kun je via advertenties op deze social platformen ook goed nieuwe leads aantrekken en de zichtbaarheid van je business enorm vergroten.

Maar dat adverteren op Facebook en Instagram blijkt wel een dingetje, want:
★ De knop bericht promoten is een slechte optie, maar het advertentietool is nogal ingewikkeld.
★ Het kost jou veel te veel tijd.
★ Jij realiseert dat jij de focus op jouw business verliest.

Uitbesteden Facebook adverteren

Maar, realiseer jij je ook dat jij een strategische en structurele aanpak nodig hebt?

Als je gaat adverteren op Facebook doe het dan wel strategisch. Met een plan. Want direct je producten en diensten op Facebook verkopen heeft gewoon geen enkele zin. Daar is een strategie voor nodig. Zorg dat jij je propositie helder hebt. Heb jij je online nog niet bewezen? Heb jij je doelgroep (ideale klant) nog niet goed voor ogen? Start dan eerst met het vergroten van je bereik door koud verkeer naar je toe te trekken, laat hen bekend met jou worden en zorg dat je hen iets kan aanbieden om gratis kennis met jou te laten maken en zorg voor een salesfunnel. Zo werk je toe naar een concrete Facebook advertentiestrategie om van koud verkeer, heet verkeer te maken.

Wil jij serieus, structureel en strategisch aan de slag met adverteren op sociale media, omdat je gelooft dat de groei van je business daarmee versnelt. Maar besef heel goed dat dit een proces is dat tijd kost.


Blijf realistisch,
Facebook zal niet binnen no-time gouden bergen realiseren. Juist de eerste stappen om in contact te komen met jouw ideale klant kosten tijd en geld. Houd hier dus goed rekening mee!

Herken jij je in een van onderstaande omschrijvingen? Let’s talk!

Ben jij als ondernemer ‘net’ gestart met jouw bedrijf? Om onze samenwerking een succes te kunnen maken zijn onderstaande basisvoorwaarden goed om te weten:
★ Samen gaan we aan de slag om jouw propositie helder te krijgen.
★ Ik ga op onderzoek naar jouw doelgroep (ideale klant).
★ Je weet dat je zelf uiteindelijk verantwoordelijk bent voor de sales.
★ Je realiseert je dat het tijd kost om impact te maken (know-like- trust).
★ Je bent bereid continu te investeren in je zichtbaarheid en het aantrekken van nieuwe leads.

Ben jij als ondernemer al geruime tijd bezig? Om onze samenwerking een succes te kunnen maken zijn onderstaande basisvoorwaarden goed om te weten:
★ Je propositie is helder en heeft zich voor een groot deel al bewezen.
★ Je hebt je doelgroep (ideale klant) heel goed voor ogen.
★ Je weet dat je zelf uiteindelijk verantwoordelijk bent voor de sales.
★ Je realiseert je dat het tijd kost om impact te maken (know-like- trust).
★ Je bent bereid continu te investeren in je zichtbaarheid en het aantrekken van nieuwe leads.

neem nu contact op

Herken jij jezelf hierin?

  • Online (betaalde) trainingen gevolgd, maar je merkt op dat het je eigenlijk teveel tijd kost.
  • Zelf uren besteedt aan het inrichten van je website, Mailchimp of zelfs je advertentiebeheer op Facebook zonder succes.
  • Je focus op jouw core business volledig kwijt.

Laten wij dan eens snel met elkaar praten!

Mailchimp gratis online training

REGISTREER JE VOOR DE GRATIS ONLINE TRAINING MAILCHIMP

In de training laat ik zien..
• hoe je een account aanmaakt
• hoe je contactlijsten opmaakt en rangschikt in groepen
• hoe je een formulier maakt
• hoe je een template in eigen huisstijl opmaakt
• en hoe je uiteindelijk je eerste nieuwsbrief maakt en verstuurt