CONTENT CREATIE

Hoe zorg je dat je boodschap goed overkomt? Met effectieve content creatie: op het juiste moment precies vertellen waar je klanten naar zoeken!

Om jouw advertenties succesvol te maken, is goede content een must. Dit zorgt voor herkenning, waardoor men vertrouwd raken met jou en jouw bedrijf. Zorg voor consistentie in je uitingen – in look & feel, maar zeker ook in relevantie. Maar hoe doe je dat? Hoe ontwikkel je content die bindt, die engaging is?

Visual Creatie

Natuurlijk wil je dat mensen je visuals gaan herkennen als zij door hun tijdlijn scrollen. Maak daarom gebruik van je huisstijlkleuren, fonts en plaats bijvoorbeeld je logo in je visual. Ook is het belangrijk om te werken vanuit een vaste templates voor je verschillende kanalen waar jij zichtbaar op bent.

Geen omkijken naar je content en visuals

Hoe het werkt

Jij levert de input aan voor de campagnes die we draaien. Denk hierbij aan het onderwerp, omschrijving, afbeelding, url en eventuele extra informatie. Dan zorg ik ervoor dat jouw content en visuals in jouw look & feel online gaan.

Reactie ontvang je binnen 48 uur na je aanvraag.

Facebook adverteren Campagnebudget: tot € 300,-
(per Facebookpagina/ Advertentie account)

→ Vanuit het marketingplan: richt ik de campagne in, stuur bij en analyseer
→ Campagne wordt regelmatig gecheckt en waar nodig geoptimaliseerd
→ Duur van de campagne houd ik je op de hoogte van de bestedingen vs resultaten

Advertentiebudget: € 300,- t/m €1.000,- pm
(per Facebookpagina/ Advertentie account)

→ Vanuit het marketingplan: richt ik de campagnes in, stuur bij en analyseer
→ Lopende campagnes worden elke 2-4 dagen gecheckt en waar nodig geoptimaliseerd
→ Wekelijks een update van de bestedingen vs resultaten

Facebook AdverterenAdvertentiebudget: vanaf € 1.000,- pm
(per Facebookpagina/ Advertentie account)

→ Vanuit het marketingplan: richt ik de campagnes in, stuur bij en analyseer
→ Lopende campagnes worden elke 2-4 dagen gecheckt en waar nodig geoptimaliseerd
→ Wekelijks een update van de bestedingen vs resultaten

Facebook uitbesteden?